Sunday, October 17, 2010

Gotong-Royong Membina Parkir Motor Sementara Di Blok A

Sabtu, Oct 2, 2010. Satu gotong-royong membina parkir motor sementara telah berjaya dilaksanakan oleh para penduduk blok A. Setelah memohon kepada Badan Pengurusan JMB PMV. Peruntukan sebanyak RM 1000 telah diluluskan dengan syarat ia dijalankan secara gotong-royong oleh penduduk.

Tujuan membina parkir motor sementara ini adalah untuk menyeragamkan susunan motor yang parkir didalam blok agar tidak menghalang laluan. Terbinanya parkir motor ini diharapkan dapat mengindahkan lagi keaadan dalaman blok supaya lebih tersusun dan kemas.

Sebelum ini penduduk blok K telah memulakan dahulu atas dasar percubaan. Mereka melakukannya dengan inisiatif sendiri dan budget sendiri. Setelah melihat hasilnya terdapat beberapa blok telah memohon. Maka Badan Pengurusan berasa perkara ini adalah wajar dan dibenarkan sementara parkir motor yang kekal dibina diluar bangunan.

Pihak JMB PMV mengucapkan ribuan terima kasih kepada penduduk blok A dan mereka yang menjayakan program tersebut, walaupun dengan budget yang amat sedikit.

Berikut adalah gambar-gambar untuk tatapan bersama.

No comments:

Post a Comment