Monday, April 19, 2010

Perjumpaan JMB Bersama Penduduk

Pada 2.00 petang, 28 Februari 2010 yang lalu, telah berlangsung satu majlis perjumpaan JMB bersama penduduk. Beberapa pihak telah dijemput, antaranya Lans. Kop. Zamberi (pondok polis Kota Warisan), En Hamdan (pengerusi surau Al Hijrah), En Rosman (Belia 4B), dan En Nor Aziz (pengerusi RT dan persatuan penduduk). Penduduk rumah teres juga turut dijemput. Majlis dipengerusikan oleh pengerusi JMB sendiri iaitu En Jamal Masuri.

Tujuan JMB Pangsapuri Megah Villa mengadakan pertemuan ini adalah untuk memaklumkan pembinaan pos kawalan berpalang di jalan masuk pangsapuri dan juga jalan bypass ke rumah teres. Juga penambahan kawasan parkir baru. Kelulusan Majlis Perbandaran Sepang telah diterima. Pembinaan akan bermula pada hujung bulan mac atau awal april nanti.








Maklum balas yang diterima daripada pihak-pihak yang dijemput dan juga penduduk adalah positif. Diharapkan terbinanya pos kawalan berpalang ini nanti akan dapat membendung gejala kecurian, maksiat dan lain-lain. Penambahan parkir kereta, diharapkan dapat mengurangkan kesesakan parkir kenderaan di pangsapuri ini.

No comments:

Post a Comment